ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Ταπεινέ δημοσιογραφίσκε σου ζητώ να αποσυρθείς απ΄ το τραπέζι μου!

Η υπόγα του Σουλαντίκα, ο Αρης Σκιαδόπουλος και η Λιλή Ζωγράφου

Στο Κολωνάκι υπήρχε το Μινουίτ η γνωστή υπόγα του Σουλαντίκα που έκλεισε οταν ο Σουλαντίκας σκοτώθηκε. Ηταν το στέκι δημοσιογράφων, ηθοποιών, ποιητών διανοουμένων κ.α. Θυμάμαι μαλιστα το βραδυ της πρώτης νίκης του ΠΑΣΟΚ οταν μπήκαμε με τον Νίκο τον Καρούζο, κάποιος στο μπαρ γιόρταζε τα επινικεια και ταχε πάρει στο κρανίο ο ποιητής. Ο Σουλαντίκας παρενέβη να προλάβει τα χειρότερα λέγοντας στον ποιητή οτι πλέον ο Παπανδρέου ηταν Πρωθυπουργός, για να εισπράξει την απάντηση: "Εχω γραμμένο τον Παπανδρέου κι εσένα στα αρχ...μου"
Σ αυτο το ιστορικό στέκι στήθηκε μια βραδυά η Ελευθεροτυπία απο τον Κίτσο με αρχικό κεφάλαιο ογδόντα χιλιάρικα.
Πού χωράει η Λιλή...
Είμαι στο γραφείο μου στο Συγκρότημα και με ειδοποιεί ο τηλεφωνητής:..
- Σας ζητάει κάποια Ζωγράφου.
Τσακίστηκα χοροπηδώντας τα σκαλιά τρια τρία... Τη θαύμαζα απεριοριστα... Με ειχε εντυπωσιάσει το λιτό και νευρώδες γράψιμο ειδικα στο Επάγγελμα Πόρνη. Μου είχε μιλήσει γιαυτήν και ο Χρόνης Μίσσιος που της ωφειλε στο ξεκίνημα το "Καλα εσυ σκοτωθηκες νωρις". Μου την ειχε περιγράψει σαν ενθουσιώδη αντισυμβατική κυρια που αγαπούσε τους νέους.
- Ωστε εσείς είστε ο Σκιαδόπουλος:
- Μαλιστα κυρια Ζωγράφου..
- Ε, δες .... Και εγω σε είχα για μεγάλο...
Πήγα στο" Κεντρικό " να φάμε..Αρχισε να μου μιλάει για τον Παπανδρεου που θα άλλαζε την Ελλαδα αν τον άφηναν οι Αμερικανοί. Έπλεξε το εγκώμιο του Χρονη και ποσο περήφανη ηταν που τον βοήθησε στα. πρώτα βήματα. Με ρώτησε αν γραφω ποίηση, είπα οχι.
-...Κριμα για τα κείμενα σου εχουν άρωμα ποίησης. Γράφεις τουλάχιστο;
..Ούτε.
-... Κριμα. Θα μπορούσα να σε συστήσω στον εκδότη μου..
Μου χαϊδεύει τα μαλλιά..
-...Μοιάζεις σαν πρίγκηπας!
Έφυγα κατενθουσιασμενος. Οχι τοσο για την πριγκιπική μου.. .θωρηα όσο την θετική κριτικη για κείμενα μου.
Περασαν κάποιες μερες καί ενα βραδυ συνοδεύω μια γνωστη ηθοποιό στο Λα μινουι. Με το που μπαίνουμε μας καλεί στο τραπέζι ο συνάδελφος Γιωργος Κρεμμυδας, αδελφός του καθηγητή... Ο Γιώργης ζαχαρώνε την ηθοποιό... Μιας και δεν υπήρχε τραπέζι ελεύθερο πλησιάσαμε οποτε είδα να κάθεται στην γωνία η Λιλη. Ε, πιάσαμε την κουβέντα και λογο στο λογο τραβάει ενα δοξα πατρι εναντιον των δημοσιογραφων η Λιλη... Πετάχθηκα κι εγω "ενταξει βρε Λιλη και σεις οι συγγραφείς μας εχετε ζαλίσει τα ...."
Ποιος είδε τον Θεό και τον φοβήθηκε! Σ ενα κατάμεστο μαγαζί σηκώνεται κι απευθυνόμενη σε μένα λεει στεντόρεια:
-Ταπεινέ δημοσιογραφίσκε σου ζητω να αποσυρθεις απο το τραπέζι μου!
Μου πέσανε τα μούτρα. Παει ο πρίγκηπας... παει ο γραφηάς... παει...

- από το facebook του Αρη Σκιαδόπουλου / Μνήμη Λιλή Ζωγράφου