ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Γιώργο μου, εγώ να στηρίξω το Survivor;...

...Eγώ είμαι ένας καθηγητής Πανεπιστημίου. Το Survivor είναι κατώτερο του επιπέδου μου...

Κοτζάμ καθηγητής Πανεπιστημίου, ο Αλέξης Μητρόπουλος δεν δίστασε να αποκαλύψει μια ιδιωτική συνομιλία που είχε με τον Γιώργο Αυτιά. Και κοτζάμ καθηγητής Πανεπιστημίου δεν ντράπηκε να σπατουλάρει με τρόπο εμετικό τον Παπαδάκη, τον οποίο και κάλεσε να παρουσιάσει το βιβλίο του.
Η "αποκάλυψη": Τον πήρε ο Αυτιάς στο τηλέφωνο και του 'πε ότι είναι πολύ στεναχωρημένος και αυτός και ο Αλαφούζος γιατί δεν στήριξε το Survivor όταν σε μια άλλη εκπομπή του Παπαδάκη, που ήταν επίσης καλεσμένος, άκουγε τον παρουσιαστή να καταφέρεται.. κατά του παιχνιδιού του ΣΚΑΪ χωρίς να πει μια κουβέντα, όπως θα 'θελε ο Αυτιάς -και ο Αλαφούζος- παρηγορητική για το παιχνίδι. Η απάντηση στον Αυτιά ήταν πως το Survivor είναι κατώτερο του επιπέδου του.
"Είμαι καθηγητής Πανεπιστημίου", είπε και -υποπτευόμαστε πως- συγκινήθηκε ο Αυτιάς...
- από το nonews-news