ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

«Θα δώσω εγώ το μαγαζί μου σε αυτόν τον λούστρο;»

Τι έλεγε ο Γιώργος Μπόμπολας για τον Σταύρο Ψυχάρη και τα πειράματα του γιού του Φώτη

(...) Πριν την κατάρρευση των δύο συγκροτημάτων, του ΔΟΛ και του Πήγασου, στις αρχές του 2015 τα δύο αφεντικά τους τα είχαν βρει σε όλα. Διαφωνούσαν μόνο στο ποιος θα κατέχει τη «χρυσή μετοχή», δηλαδή το κάτι παραπάνω από το 50% που θα του έδινε το πάνω χέρι. Ο Φώτης Μπόμπολας τηλεφώνησε από το γραφείο του Σταύρου Ψυχάρη στον πατέρα του για να του πει τα ευχάριστα νέα. Η ψυχρολουσία, λέγεται, ήταν ακαριαία.
«Μα είσαι με τα καλά σου που θα δώσω εγώ το μαγαζί μου σε αυτόν τον λούστρο;» ακούστηκε από  την άλλη άκρη της γραμμής η φωνή του Γιώργου Μπόμπολα. «Εγώ έκανα δουλειές με τον..
Λαμπράκη, ήμασταν συνέταιροι στο MEGA, με σεβόταν και τον σεβόμουν. Και θα δώσω τώρα το μαγαζί μου σε αυτόν που του κρατούσε την τσάντα; Πες του ότι τον αγοράζω ολόκληρο σε μια μέρα», ήταν η οργισμένη απάντηση του ιδρυτή του Πήγασου, ο οποίος μάλλον υπέθετε ότι ο Ψυχάρης παρακολουθούσε τη συνομιλία. Τα ακουστικά βρόντηξαν εκατέρωθεν και η γραμμή έκλεισε απότομα. Απόμειναν μόνο τα φραστικά αλληλολουσίματα μακρόθεν στους δύο εξ αίματος συγγενείς πρώτου βαθμού. «Είναι μαλάκας, τι να κάνω;» - «Δεν καταλαβαίνει ο άχρηστος».   

Δεν ήταν η πρώτη, ούτε η τελευταία φορά που ο πρεσβύτερος Μπόμπολας έβγαινε από τα ρούχα του εξαιτίας των ατελέσφορων πειραμάτων του νεότερου. Στελέχη του ΜΕGA που συμμετείχαν στις συνεδριάσεις του διοικητικού συμβουλίου του καναλιού περιγράφουν σκηνές απείρου κάλλους μεταξύ πατέρα και γιου, διανθισμένες με εκφράσεις που απείχαν παρασάγγας από τους κανόνες της τυπικής ευπρέπειας.
Σε μια σύγκληση του Δ.Σ. ο Γιώργος Μπόμπολας ενώ εξέθετε το πλάνο εξυγίανσης του καναλιού, ο Φώτης δεν τον άφηνε να ολοκληρώσει απαξιώνοντας με προσβλητικό τρόπο τις προτάσεις του. «Ασε με να μιλήσω, μη με διακόπτεις», του είπε αυστηρά ο πατέρας του, αλλά ο γιος συνέχισε να τον διακόπτει με το περιφρονητικό «Μα δεν ξέρεις τι λες». Ο Γιώργος Μπόμπολας πήρε τότε ανάποδες: «Εγώ δεν ξέρω τι λέω ή εσύ που είσαι η ντροπή της οικογένειας; Εγώ ξεκίνησα με ένα τρύπιο παντελόνι και έφτιαξα μια αυτοκρατορία. Εσύ τι άλλο κάνεις εκτός απ’ το να τρως από τα έτοιμα;» του είπε και η συνεδρίαση διακόπηκε κακήν κακώς από τον αμήχανο πρώην πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του καναλιού Αντώνη Θεοχάρη.(...)


- απόσπασμα από εκτενές ρεπορτάζ στο Πρώτο Θέμα υπό τον τίτλο «Η ολέθρια σχέση πατέρα και γιού Μπόμπολα»