ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

To μυστικό της Ελενας Ακρίτα...

«Είμαστε πολλοί - περισσότεροι απ' ό,τι νομίζουμε»

«Oταν έκανα τις μεγάλες επιτυχίες τελούσα εν καταθλίψει. Η κατάθλιψη δεν μου προκαλούσε ανημπόρια αλλά κοινωνική αγοραφοβία, δεν μπορούσα να βγω, αλλά δούλευα σαν μανιακή. Και λέω μανιακά γιατί δεν ήταν φυσιολογικό».
Αυτό αποκαλύπτει η δημοσιογράφος και συγγραφέας Ελενα Ακρίτα σε συνέντευξή της στο περιοδικό Downtown, λέγοντας μεγάλες αλήθειες:
«Δεν γιατρεύεσαι ποτέ από την κατάθλιψη, απλώς ανακάμπτεις. Εγώ θα ζω πάντα  με την ασθένεια, απλώς τώρα την έχω σε καταστολή με την κατάλληλη βοήθεια, ψυχολογική και φαρμακευτική» εξομολογείται η Ελενα Ακρίτα που συμπληρώνει:.
«Η κατάθλιψη θέλει αγωγή. Ούτε ψυχολόγοι ούτε τίποτα δεν αντικαθιστά την φαρμακευτική αγωγή. Εμένα ήταν χρόνια βαθιά κατάθλιψη και χρειαζόταν τα κατάλληλα φάρμακα, Χωρίς αγωγή δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση βελτίωσης, επειδή το ζήτημα είναι κατ΄αρχάς παθολογικό κι όχι ζήτημα θέλησης».
Η Ελενα Ακρίτα σχετικά με το «μυστικό» της έγραψε στο facebook:
Γιατί κάποτε πρέπει να τα λέμε όλα. "Το μυστικό της Έλενας" στο Downtown που κυκλοφορεί και στον Πάνο Ζόγκα. Για πρώτη φορά εκμυστηρεύομαι τα πάντα για την 'φιλενάδα' μου τη χρόνια κατάθλιψη. Είμαστε πολλοί - περισσότεροι απ' ό,τι νομίζουμε.