ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

«Μη μου μιλάς εμένα σαν να είμαι ορντινάτσα!..»

Άγριος καυγάς Βερύκιου - Τσιμτσιλή on air (Video)

Δεν είχε προηγούμενο ο καβγάς  στον αέρα ττης εκπομπής Happy Day, δύο λεπτά μετά τις 9 το πρωί της Δευτέρας. Ο Δήμος Βερύκιος και η Σταματίνα Τσιμτσιλή σε μια πρωτοφανή ένταση, βρέθηκαν στο παρά πέντε της ανταλλαγής κοσμητικών επιθέτων. Αιτία ήταν ένα link με το παγοδρόμιο που μεσολάβησε ανάμεσα στο διαφημιστικό διάλειμμα και τη ζωντανή σύνδεση με το ραδιόφωνο του Alpha.
Ο Δήμος Βερύκιος, έξαλλος από την καθυστέρηση, πέταξε τα ακουστικά του και βγήκε έξω..
από τον ραδιοθάλαμο. Μάταια τον καλούσε πίσω ο Σπύρος Λάμπρου. Όταν του εξήγησε ότι έφευγε το link και δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά, ο δημοσιογράφος επέστρεψε και με ένα «Βούλωστο!» έκανε την αρχή για έναν καβγά απίστευτης έντασης με την Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Δ.Β. Αυτό να μην ξαναεπαναληφθεί! Να μην ξαναεπαναληφθεί! Δεν προσβάλλετε εμάς εδώ στο ραδιόφωνο κι εμένα προσωπικά, προσβάλλετε τον κόσμο!
Στ.Τσ. Αγαπημένε μου έγινε ένα μπέρδεμα με το link.
Δ.Β. Δεν θέλω να μιλήσεις! Στα…! Θα σου λεγα!
Στ.Τσ. Μη μου μιλάς σαν να είμαι μια ορντινάτσα που της βάζεις και χέρι για την ώρα!
Δ.Β. Ξέρατε πάρα πολύ καλά ότι αυτό δεν θα περάσει απαρατήρητο! Και το κάνατε! Δεν σέβεστε!


Πηγή: Zappit

από topontiki.gr