ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Σταύρο, ο μισθός μου είναι 1.300 ευρώ καθαρά...

Χριστοφορίδης - Θεοδωράκης
...και δουλεύω πολύ περισσότερο από εσένα

Με άρθρο του ο Γ. Χριστοφορίδης, στέλεχος του γραφείου Τύπου του Μεγάρου Μαξίμου, απευθύνεται προς τον Σταύρο Θεοδωράκη, γνωστοποιώντας ταυτόχρονα ότι θα προσφύγει στην Δικαιοσύνη για τα όσα είπε («αποβράσματα, τρολ» κλπ) ο αρχηγός του «Ποταμιού» στη Βουλή. Ακολουθεί απόσπασμα από το άρθρο του Γ. Χριστοφορίδη:

 (...) Ενα πράγμα έχω να πω στον Σταύρο Θεοδωράκη.
Σταύρο, λες παντού και δημόσια ότι παραμένω ο εκδότης της εφημερίδας Το ΧΩΝΙ, ενώ γνωρίζεις πολύ καλά ότι έχω αποχωρήσει το Νοέμβριο του 2015, πριν αναλάβω καθήκοντα στο Μέγαρο Μαξίμου.
Επίσης, Σταύρο, δημόσια με έχεις παρουσιάσει ως διαπλεκόμενο δημοσιογράφο,..
με κρυφά εισοδήματα. Σου απαντώ ότι ο μισθός μου είναι 1.300 ευρώ καθαρά και δουλεύω πολύ περισσότερο από εσένα. Μα πολύ περισσότερο, Σταύρο. Μάλιστα, όσο ήμουν Στο ΧΩΝΙ, υπήρχαν περίοδοι που έβγαζα περισσότερα.
Εσύ, αλήθεια, που κάθεσαι όλη μέρα και με συκοφαντείς, με πόσα βγάζεις το μήνα σου, Σταύρο;
Επίσης, σε ενημερώνω ότι δεν ήμουν ΣΥΡΙΖΑ, δεν γνώριζα κανένα κομματικό στέλεχος προσωπικά, δεν είχα κανένα συγγενή, κανένα γνωστό στο Μαξίμου, για να προωθήσει την πρόσληψή μου.
Η αρθρογραφία μου, η επαγγελματική μου πορεία και η δεδομένη πολιτική μου τοποθέτηση (αφού υπήρξα υποψήφιος βουλευτής των ΑΝΕΛ) αποτέλεσαν τα αποκλειστικά κίνητρα για την επιλογή του προσώπου μου.
Δηλαδή, «λαγωνικό» Σταύρο, για μια δημοσιογραφική δουλειά πήραν έναν επαγγελματία δημοσιογράφο. Που τον έκριναν αποκλειστικά και μόνον από την προηγούμενη δημοσιογραφική του δουλειά στον ιδιωτικό τομέα.
Είναι αυτό διαπλοκή, «λαγωνικό»;
Για σένα, δηλαδή, δεν θα ήταν διαπλοκή, μόνο αν η Γεροβασίλη επέλεγε τον Πρετεντέρη ή έστω τον Μπογδάνο! Σταύρο Θεοδωράκη, σκέψου κάτι πειστικότερο να πεις στο δικαστήριο. Στο δικό μας δικαστήριο.
- ολόκληρο το άρθρο του Γ. Χριστοφορίδη στο koytipandoras