ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Τι λέει ο δημοσιογράφος Γ. Μηλιώνης για το «perouka gate»

Απάντηση στην προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός του στην υπόθεση με τους δυο δημοσιογράφους - ανταποκριτές ελληνικών τηλεοπτικών σταθμών («Star» και «Alpha»), που κάλυπταν την επίσκεψη του υπουργού Επικρατείας Ν. Παππά στη Νέα Υόρκη, δίνει ο Γιώργος Μηλιώνης, δημοσιογράφος, μέλος του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και στέλεχος του ΠΑΜΕ Τύπου και ΜΜΕ. Ο Γ. Μηλιώνης ήταν ο απεσταλμένος του Αθηναϊκού - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων (ΑΜΠΕ) στις ΗΠΑ για την κάλυψη της επίσκεψης του πρωθυπουργού.
Στις ανακοινώσεις τους, οι δυο δημοσιογράφοι τον εμφανίζουν ως το συντάκτη του τηλεγραφήματος που δημοσιεύτηκε την Κυριακή 18 Σεπτέμβρη στο ΑΜΠΕ, το οποίο τους παρουσίαζε να έχουν συλληφθεί από τις αμερικανικές αρχές. Σύμφωνα με όσα έγραψε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι δυο ανταποκριτές «παρακολουθούσαν μεταμφιεσμένοι τον υπουργό..
Επικρατείας (...) δήλωσαν ψευδώς στις αστυνομικές αρχές ότι είναι μέλη της αποστολής του Έλληνα πρωθυπουργού (...) αφέθηκαν προσωρινά ελεύθεροι και σύμφωνα με πληροφορίες εναντίον τους πρόκειται να ασκηθεί δίωξη για πλαστογραφία».
Στη δήλωσή του, ο Γιώργος Μηλιώνης αναφέρει:
 «Τις τελευταίες ημέρες πληροφορήθηκα ότι το όνομά μου ενεπλάκη στην περιβόητη ιστορία "με τις περούκες" στη Ν. Υόρκη. Περίμενα από όσους έχουν την επαγγελματική, δεοντολογική και ηθική ευθύνη να αποκαταστήσουν πλήρως την αλήθεια γύρω από το σχετικό τηλεγράφημα του ΑΜΠΕ. Δεν το έπραξαν. Κατόπιν τούτου, δηλώνω ανοιχτά και υπεύθυνα ότι ο συντάκτης του εν λόγω τηλεγραφήματος ΔΕΝ είμαι εγώ.
Τα κείμενα τα οποία αποστέλλω στο ΑΜΠΕ φέρουν πάντοτε την υπογραφή μου, είτε με πλήρη αναφορά του ονόματός μου είτε με τα αρχικά Γ.Μ. Η μέχρι τώρα σιωπή μου υπαγορεύθηκε από καθαρά λόγους επαγγελματικής ευσυνειδησίας και υπευθυνότητας, δεδομένου ότι βρισκόμουν σε αποστολή κάλυψης της επίσκεψης του πρωθυπουργού της χώρας στη Ν. Υόρκη και της παρέμβασής του στη ΓΣ του ΟΗΕ. Εξαιτίας αυτού δεν θα επέτρεπα στον εαυτό μου να θέσει υπεράνω τέτοιας σημασίας γεγονότος τη διευθέτηση ενός προσωπικού ζητήματος, πολύ περισσότερο που η αποκατάσταση της αδικίας εις βάρος μου είναι αποκλειστική ευθύνη άλλων
».