ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Θάνος Δημάδης: Η ευπρέπεια μου επιβάλλει...

Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για το «περούκα gate»

«Η ευπρέπεια μου επιβάλλει να επιδιώξω δικαστικώς την αποκατάσταση της τιμής και της υπολήψεώς μου από κάθε υπαίτιο που εν γνώσει του με ζημίωσε, με κάθε τρόπο που η νομοθεσία μου παρέχει και η ανεξάρτητη και εγγυητική των θεσμών Ελληνική Δικαιοσύνη είμαι βέβαιος ότι θα δικαιώσει τον αγώνα μου αυτό». Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων σε δήλωσή του ο δημοσιογράφος Θάνος Δημάδης που ενεπλάκη στην υπόθεση του «περούκα gate» στη Νέα Υόρκη...
Ολόκληρη η δήλωση του Θάνου Δημάδη έχει ως εξής:
"Ηδη από την 18η Σεπτεμβρίου 2016 επιχειρείται σε βάρος μου μια όλως ανεξήγητη και ατέρμονη επίθεση από πλευράς τηλεοπτικών σταθμών, εφημερίδων, ανωνύμων και.. επωνύμων ιστολογίων, αρχής γενομένης από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, δια διασποράς ψευδών και ανυπόστατων «ειδήσεων».
Επειδή ο αθώος χαρακτηρίζεται για την νηφαλιότητα και ψυχραιμία του, αλλά και την πίστη του στην αυτοδίκαιη των πραγμάτων αποκατάσταση, ανέμενα μέχρι σήμερα, όσοι με τόση ευκολία με κατηγόρησαν και με διέσυραν αδίκως, αυτοβούλως να προβούν σε δημόσια συγγνώμη και έκθεση της αποκαλυφθείσης πλέον αληθείας.
Παρά ταύτα και ενώ τα όσα ψευδή μεταδόθηκαν και αναπαράχθηκαν, αποδομήθηκαν πλήρως υπό το φως νέων και αδιαμφισβήτητων στοιχείων, ουδείς ασχολήθηκε με την δίκαιη αποκατάσταση της τιμής και της υπολήψεώς μου, αλλά τουναντίον επιμένουν και αγωνίζονται να διασώσουν την δική τους ψευδή και ανυπόστατη ιστορία.
Κατόπιν αυτών, η ευπρέπεια πλέον μου επιβάλλει να επιδιώξω δικαστικώς την αποκατάσταση της τιμής και της υπολήψεώς μου από κάθε υπαίτιο που εν γνώσει του με ζημίωσε, με κάθε τρόπο που η νομοθεσία μου παρέχει και η ανεξάρτητη και εγγυητική των θεσμών Ελληνική Δικαιοσύνη είμαι βέβαιος ότι θα δικαιώσει τον αγώνα μου αυτό."