ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Η μεγάλη ζωή του Γ. Χριστοφορίδη στη Νέα Υόρκη

Τι λέει ο δημοσιογράφος στην "Αυγή"για το «Perouka_gate»

O δημοσιογράφος και μέλος της κυβερνητικής αποστολής στη Νέα Υόρκη για τη σύνοδο του ΟΗΕ, Γιώργος Χριστοφορίδης μίλησε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ για την πολύκροτη υπόθεση με την πλαστογράφηση του ονόματός του από δημοσιογράφους που συνελήφθησαν με περούκα.
Ο Γιώργος Χριστοφορίδης, σύμβουλος επικοινωνίας του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά, βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα, στο γνωστό πλέον «Perouka_gate» που διαδραματίστηκε το Σάββατο το βράδυ στη Νέα Υόρκη.
Δημοσιογράφος και ο ίδιος, δεν έκρυψε την έκπληξή του όταν έμαθε τα κατορθώματα των δύο Ελλήνων συναδέλφων του, που συνελήφθησαν μεταμφιεσμένοι καρναβαλίστικα στο Μανχάταν,χρησιμοποιώντας μάλιστα το όνομα και την υπογραφή του.
Ο Γ. Χριστοφορίδης στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Αγγέλα Νταρζάνου και δημοσιεύεται στην Αυγή σε ερώτηση αν θα καταθέσει μήνυση σημειώνει:..
«Μίλησα με δικηγόρο και με πληροφόρησε ότι έχω δικαίωμα να καταθέσω μήνυση και αγωγή στις ΗΠΑ αλλά και στην Ελλάδα. Δεν έχω κάνει προς το παρόν καμία κίνηση. Διατηρώ τα δικαιώματά μου και τα αφήνω ανοικτά, περιμένω να δω και την έκθεση από την Αστυνομία. Πραγματικά, δεν έχω αποφασίσει. Με ενημερώνουν ότι τα αδικήματα είναι σοβαρά εδώ στην Αμερική, μπορεί να επιφέρουν μέχρι και απέλαση. Όμως νομίζω ότι εδώ διακυβεύεται κάτι περισσότερο από μία μασκαράτα, μια πλαστογραφία, μια πλαστοπροσωπία και μία ψευδή κατάθεση. Είναι δύο άνθρωποι από δύο συγκεκριμένα κανάλια που επιχειρούν να "στήσουν θέμα" εκεί που δεν υπάρχει. Δεν μιλάμε για ερευνητική δημοσιογραφία. Το ζήτημα είναι ευρύτερο, έχει να κάνει με τις τηλεοπτικές άδειες, σε κάποιους δεν αρέσουν τα αποτελέσματα της δημοπρασίας και έχουν φτάσει στον πάτο».

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗ ΣΤΗΝ ΑΥΓΗ

- Κύριε Χριστοφορίδη, πώς πληροφορηθήκατε το περιστατικό της προσαγωγής των δύο δημοσιογράφων;
 Ήμασταν σε ταξί, επιστρέφοντας στο ξενοδοχείο το μεσημέρι του Σαββάτου. Μας ενημέρωσε η ασφάλεια του πρωθυπουργού, η οποία και εντόπισε τους δύο δημοσιογράφους - ειδοποίησαν τηλεφωνικά τον Νίκο Παππά.
- Καταθέσατε στις αμερικανικές αρχές ως μάρτυρας στην υπόθεση...
 Οι αμερικανικές αρχές έχουν πάρει πολύ ζεστά την υπόθεση, παρ' ότι υπάρχει μεγάλος φόρτος, η Αστυνομία είναι σε επιφυλακή, κυρίως λόγω της συνόδου του ΟΗΕ, αλλά και της βομβιστικής επίθεσης στο Τσέλσι του Μανχάταν. Παρά τον φόρτο, θα ακολουθήσουν τη διαδικασία όπως προβλέπεται. Περιμένουμε πολύ σύντομα τη γραπτή αναφορά της Αστυνομίας.
- Γνωρίζετε ποιοι άλλοι μάρτυρες έχουν καταθέσει;
 Δε γνωρίζω ακριβώς. Οι άνδρες της ασφάλειας του πρωθυπουργού, σίγουρα, και Έλληνες διπλωμάτες. Διότι εκτός της πλαστογράφησης του ονόματός μου, είχαν δηλώσει αρχικά στις καταθέσεις τους ότι αποτελούν μέλη της ελληνικής αποστολής για τη σύνοδο του ΟΗΕ. Όμως οι διπλωμάτες της ελληνικής αντιπροσωπείας τους διέψευσαν.
- Ως θιγόμενος θα καταθέσετε μήνυση;
 Μίλησα με δικηγόρο και με πληροφόρησε ότι έχω δικαίωμα να καταθέσω μήνυση και αγωγή στις ΗΠΑ αλλά και στην Ελλάδα. Δεν έχω κάνει προς το παρόν καμία κίνηση. Διατηρώ τα δικαιώματά μου και τα αφήνω ανοικτά, περιμένω να δω και την έκθεση από την Αστυνομία.
- Υπάρχει περίπτωση να υπερισχύσει η "αλληλεγγύη" του επαγγέλματος και να αποσυρθείτε;
Πραγματικά, δεν έχω αποφασίσει. Με ενημερώνουν ότι τα αδικήματα είναι σοβαρά εδώ στην Αμερική, μπορεί να επιφέρουν μέχρι και απέλαση. Όμως νομίζω ότι εδώ διακυβεύεται κάτι περισσότερο από μία μασκαράτα, μια πλαστογραφία, μια πλαστοπροσωπία και μία ψευδή κατάθεση. Είναι δύο άνθρωποι από δύο συγκεκριμένα κανάλια που επιχειρούν να "στήσουν θέμα" εκεί που δεν υπάρχει. Δεν μιλάμε για ερευνητική δημοσιογραφία. Το ζήτημα είναι ευρύτερο, έχει να κάνει με τις τηλεοπτικές άδειες, σε κάποιους δεν αρέσουν τα αποτελέσματα της δημοπρασίας και έχουν φτάσει στον πάτο.
- Θεωρείτε ότι υπήρξε σχεδιασμός; Ποιος είναι αυτός;
 Θεωρώ ότι δε μπορεί δύο άνθρωποι να πήγαν να χρεώσουν σε εμένα, με το όνομα μου, δύο μπίρες που κάνουν 15 δολάρια. Δε μπορεί να μην είχαν να πληρώσουν 15 δολάρια. Αν πράγματι επεδίωκαν μόνο να παρακολουθήσουν την ελληνική αποστολή έστω μεταμφιεσμένοι, θα πλήρωναν μετρητά. Νομίζω ότι το έκαναν επίτηδες, να τεστάρουν αν θα περάσει. Και εάν περνούσε, να το συνεχίσουν, να συνεχίσουν να υπογράφουν με το όνομά μου, με διάφορες παραγγελίες και να μου χρεώσουν ότι ο Χριστοφορίδης - δηλαδή ο Νίκος Παππάς και η κυβέρνηση - κάνουν μεγάλη ζωή στη Νέα Υόρκη. Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Δεν τους λείπουν 15 δολάρια για δύο μπίρες.
- Υπήρξε επικοινωνία σας μεταξύ; Ή με τον κ. Παππά;
Καθόλου. Εμαθα ότι το Σάββατο έψαχναν το κινητό μου από το ελληνικό προξενείο αλλά δεν τους το έδωσαν.
- Υπήρξε επικοινωνία με την Αθήνα; Τους υπευθύνους των καναλιών;
 Όχι, από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω.