ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

«Είμαι 55 χρονών, δεν βγαίνω στη σύνταξη»

Δ. Καμπουράκης: Από τις αρχές καλοκαιριού άδειασα το γραφείο μου στο Mega 

«Τα έχουμε αδειάσει τα γραφεία στο Mega. Εγώ το άδειασα από την αρχή του καλοκαιριού. Δεν το έχω πει σε κανέναν, αλλά φεύγοντας για διακοπές τα μάζεψα. Τι να κάνουμε εκεί;» Αυτά και άλλα πολλά είπε ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Δημήτρης Καμπουράκης στο κανάλι «Ε» και στην εκπομπή... «Αποκαλυπτικά» (ακολουθώντας το παράδειγμα της Τρέμη που πήγε στην Τατιάνα). Ο Καμπουράκης μιλώντας με ένταση και καταγγελτικό ύφος για τους μετόχους, επεσήμανε:
«Το Mega δεν υπάρχει. Παριστάνει ότι είναι ανοιχτό, αλλά είναι κλειστό, δυστυχώς. Το..
παράτησαν οι μέτοχοι δεν ξέρω γιατί. Ούτε μας λένε τι θα κάνουν. Τα παιδιά στο κανάλι έχουν κάνει επίσχεση. Είναι μια κατάσταση δραματική. Ένα κανάλι που μέχρι πέρυσι σάρωνε, φέτος το βλέπεις και έχει κατσαρίδες πίσω από τις πόρτες που μου έλεγε ένα security. Έχουμε αδειάσει τα πράγματα μας. Να μπει και κανένας κλητήρας μέσα να αρχίσει να τα μαζεύει» .
Όσο για το αν βγαίνει στη σύνταξη, ο Δημήτρης Καμπουράκης; Στην σχετική ερώτηση εξανέστη και είπε στην κάμερα: «Είμαι 55 χρονών, δεν βγαίνω ακόμα στη σύνταξη. Πώς θα ζήσω; Θέλω να κάνω ένα σάιτ, ετοιμάζω κάτι αλλά για κανάλι δεν ξέρω. Πάντως για το σάιτ, ξεκινάς, νομίζεις ότι είναι απλό, αλλά διαπιστώνεις ότι είναι πιο δυσκολο από το να κάνεις εφημερίδα».
Πέστα ρε Καμπουράκη!..