ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Αλ. Βέλιος: Δεν θα φτάσει το τέλος του Σεπτέμβρη για να φύγω

«Έχω καρκίνο και πεθαίνω σε δύο – τρεις μήνες. Αποφάσισα να κάνω ευθανασία στην Ελβετία. Είναι δικαίωμα μου».  Σε αυτή την προσωπική αποκάλυψη προέβη ο Αλέξανδρος Βέλιος τον περασμένο Ιούνιο τρελάινοντας όλο τον κόσμο...
Σήμερα, o δημοσιογράφος με συνέντευξή του στην εφημερίδα Freddo δηλώνει πως μέχρι τέλος του Σεπτέμβρη θα έχει γράψει εκείνος το τέλος του:
«Για μένα από την 1η Σεπτεμβρίου, ο χρόνος θα κυλάει αντίστροφα. Δεν θα φτάσει το τέλος του Σεπτέμβρη για να φύγω, αλλά αυτό θα γίνει πολύ νωρίτερα... Οι θεράποντες γιατροί  μου είπαν.. ότι δεν υπάρχει δυνατότητα παράτασης της ζωής μου. Τελικά δεν θα πάω για ευθανασία στο εξωτερικό για δικούς μου προσωπικούς λόγους. Νομίζω όμως ότι θα πετύχω να φύγω με τους δικούς  μου όρους και στο δικό μου πλαίσιο αξιοπρέπειας. Εφόσον είναι ανώδυνοι και αξιοπρεπείς,υπάρχουν πάντα τρόποι ευθανασίας».
-