ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Αποσύρεται από τη ΝΔ ο Χρ. Σκλαβούνης

«Προσέφερα τη βοήθεια μου στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης της ΝΔ όταν μου ζητήθηκε, σε εθελοντική βάση, μη έχοντας καμία οργανική ιδιότητα και θυσίασα με αυτή την εθελοντική συμμετοχή, άλλους ενδεχόμενους ρόλους στην επαγγελματική μου δραστηριότητα. Επειδή δεν επιθυμώ να βλέπω το όνομά μου να στοχοποιείται και να γίνεται αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης, για ένα θέμα για το οποίο δεν υπάρχει καμία βάση, αποφάσισα να αποσυρθώ από αυτή την ενασχόληση, μέχρι να κλείσει το κεφάλαιο της φερόμενης ανάμειξής μου με την παράνομη δραστηριότητα της διακίνησης μαύρου χρήματος, γεγονός ψευδέστατο».
Αυτά αναφέρει, μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή του παραίτησής του από το προγραμμα Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, ο πρώην πρόεδρος του ΤΧΣ και πρώην τραπεζίτης της UBS, Χρήστος Σκλαβούνης. Αιτία η έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη για ενδεχόμενη διακίνηση μαύρου.. χρήματος από πλευράς του στο πλαίσιο των «αμαρτωλών» δράσεων της ελβετικής τράπεζαςUBS.