ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Ψυχάρης: Εγώ θα φύγω τελευταίος από ‘δω μέσα!

Δεν είμαι Μπόμπολας να βάλω μόνος μου λουκέτο!
Ραγδαίες αναμένονται οι εξελίξεις στον ΠΗΓΑΣΟ μετά τη χθεσινή συνάντηση του Φώτη Μπόμπολα με τις τράπεζες και μέχρι τέλος της εβδομάδας αναμένεται να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Οι πληροφορίες είναι αρνητικές για το σχέδιο αναδιάρθρωσης των δανείων που κατέθεσε ο εκδότης και αναφέρουν ότι δεν βρέθηκε κοινή συνισταμένη…
Με αποτέλεσμα στη Μεταμόρφωση να περιμένουν άμεσα την αντίδραση του Φώτη Μπόμπολα έως τα τέλη της εβδομάδας η οποία – σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, πιθανολογείται ότι θα είναι δυναμική και εκκωφαντική!
Μάλιστα προς επίρρωση όλων αυτών ήρθε και το σχόλιο του Σταύρου Ψυχάρη σε ανθρώπους του περιβάλλοντός του με αφορμή τις εξελίξεις στον ΠΗΓΑΣΟ λέγοντας ότι «Εγώ θα φύγω τελευταίος από ‘δω μέσα» (ενν. τον ΔΟΛ)… «Δεν είμαι.. Μπόμπολας να βάλω μόνος μου λουκέτο» τόνισε ο ιστορικός εκδότης και κατέληξε με τη φράση που παραπέμπει στο βασιλιά της Σπάρτης: «Ας έρθουν να μου το κλείσουν»!
 - πηγή: enimerosi24