ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Πιτσιρίκος: η Ελένη Μενεγάκη (μέρους) της αριστεράς

Ποτέ δεν ήμουν φαν του Πιτσιρίκου. Στα πρώτα του κείμενα αναγνώρισα κάποιες φορές έναν ευφυή τρόπο προσέγγισης των πραγμάτων, αλλά μέχρι εκεί. Τον θεωρούσα πάντοτε επηρμένο και από τους τύπους που θα μπορούσαν να γράψουν ο,τιδήποτε για να τραβήξουν την προσοχή, έστω και αρνητικά (χαρακτηριστικό είναι το χυδαίο του σχόλιο για την Marfin).
Χαρακτηριστικό του επίσης και το μπλαζέ ύφος, η συνεχής υπενθύμιση ότι δεν είναι ένας από μας, είναι πιο έξυπνος, πιο ικανός, πιο καπάτσος. Για τη θητεία του στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ (όπου έκανε μια εξαιρετικά μέτρια εκπομπή) μας είπε ότι πήρε τόσα λεφτά που θα έβγαζε με μια κανονική δουλειά σε 10 χρόνια, χωρίς να μας εξηγήσει πώς κατάφερε να πείσει το κατεστημένο να τον πληρώσει τόσο καλά, όσο δεν πληρώνεται ένας.. επαγγελματίας του χώρου μετά από 20 χρόνια δουλειάς.
Ο Πιτσιρίκος ήταν με έναν τρόπο η Ελένη Μενεγάκη μέρους της αριστεράς. Ό,τι και να πουλούσε ο Πιτσιρίκος- Ελένη πάντα θα υπήρχε κοινό να "αγοράσει".
Ακόμα και το τελευταίο του σημείωμα επιβεβαιώνει αυτή την έπαρση. "Εγώ την έχω βρει την άκρη, είμαι εκτός Ελλάδας, σας τα λέω τόσα χρόνια, αλλά δεν με ακούτε. Αν αλλάξετε μυαλά θα επανέλθω". Ψώνιο μέχρι και στον αποχαιρετισμό. Δεν θα μου λείψει. Και αυτό γιατί δεν πιστεύω ότι ήταν ένα φαινόμενο του διαδικτύου, αλλά ένα σύμπτωμα.

** Είμαι έτοιμος για να κατέβω στο Σύνταγμα. Έχω φτιάξει και πανό: "ΠΙΤΣΙΡΙΚΟ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ Ή ΕΣΤΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ"

Δημήτρης Σούλτας (fb)