ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Η Netflix κατέστρεψε το σεξουαλικό μου μέλλον

Γράφει το κορίτσι του διπλανού portal

Πήγα που λέτε, παίδες μου αγαπημένοι, να δω και γω λίγο φως με τη νέα χρονιά αλλά ατύχησα. Γνώρισα ένα παιδί στο πρωτοχρονιάτικο πάρτι του φίλου μου του Θανάση. Hταν ωραίο παιδί, ψηλό, καρδαμωμένο κ.λπ. και μου κίνησε την προσοχή με το που μπήκα στο δωμάτιο. Τον παρατηρούσα επί μία ώρα και μου φάνηκε μια χαρά άνθρωπος. Μόλις κόψαμε την πίτα και του έπεσε το φλουρί λοιπόν, το θεώρησα καλό σημάδι και αποφάσισα να του την πέσω κι εγώ. Τον πλησίασα, του έδωσα τα συγχαρητήριά μου για την κωλοφαρδία του και του υπογράμμισα ότι αυτή θα συνεχιστεί αφού αποφάσισα να ασχοληθώ μαζί του. Το παιδί, Μανώλη το λέγανε, γέλασε και πήγε στο ψυγείο να φέρει κρύες μπύρες. Κι αυτό καλό σημάδι στην γκομενική σημειολογία. Ο τύπος δεν κωλώνει με τις ψωνάρες, έχει χιούμορ και.. εντοπίζει εύκολα τις παγωμένες μπύρες. Τι άλλο μπορεί να ευχηθεί ένα κορίτσι;
Το πρωί κατά τις 6 που διαλύθηκε το παρτάκι με πήγε σπίτι μου με τα πόδια, δηλαδή περπάτησε μέσα στον ψόφο για 1 ώρα. Αυτό ήταν καλό σημάδι (δεν θέλει να με αποχωριστεί) και κακό σημάδι (δεν υπάρχουν φράγκα για ταξί). Ως αισιόδοξος άνθρωπος επικέντρωσα στο καλό σημάδι και του έδωσα τηλεφωνικό ραντεβού για την επόμενη. Την επόμενη όμως κοιμόμουν σαν μοσχάρι όλη τη μέρα για να συνέλθω από ξενύχτια 8 ημερών σερί και δεν μιλήσαμε. Αυτό ήλπισα να μην το θεωρήσει κακό σημάδι. Τέλος πάντων να μην σας τα πολυλογώ αφού ήπιαμε ένα καφέ στο κέντρο τη Δευτέρα, επέμενε να πάω σπίτι του την Τετάρτη. Αυτό το θεώρησα καλό σημάδι. Ο τύπος ήθελε προφανώς να μου δείξει το χώρο του, να μου αποδείξει ότι είμαι καλοδεχούμενη στη ζωή του, να με κάνει να νιώσω άνετα. Επίσης ήθελε να κάνει σεξ. Κι αυτό καλό σημάδι.
Οπως καταλαβαίνετε έκανα χαλάουα, μάσκα ομορφιάς με ένα αγγούρι που σάπιζε στο ψυγείο μου, έριξα και μια ματιά στο διδακτορικό μου που το έχω μισοξεχάσει για την περίπτωση που έρθει η συζήτηση στις περγαμηνές μας, φόρεσα το καλό μου βρακί, το καινούριο μου άρωμα και στις 8 η ώρα χτύπησα το κουδούνι του. Μου άνοιξε με μια ξεχειλωμένη φόρμα και λίγο βιαστικό ύφος. Αυτό το θεώρησα κακό σημάδι. Παρόλα αυτά κράτησα ψηλά το ηθικό μου και μπήκα στο διαμέρισμα χαμογελαστή. Το σπιτάκι του ήταν μικρό και πολύ ανδροπρεπές – δηλαδή είχε ένα καναπεδάκι, ένα τραπεζάκι κι ένα κρεββάτι μονό. Κανένα σημάδι άλλης γκόμενας πουθενά. Αυτό το θεώρησα καλό σημάδι επίσης γιατί μια άλλη φορά που επισκέφτηκα γκόμενο βρήκα 3 σουτιέν στο μπάνιο κι ένα πίσω από τον καναπέ.

-«Τι θα πιείς;», μου λέει.
-«Τίποτα, είμαι ήδη λίγο μεθυσμένη», είπα ναζιάρικα ελπίζοντας να πιάσει το υπονοούμενο που υπονοούσα
-«Οχι ρε συ, και πως θα συγκεντρωθείς;»
-«Γιατί να συγκεντρωθώ; Θα γράψουμε διαγώνισμα;», είπα ελαφρώς θορυβημένη πια. Και όταν εγώ αρχίζω να νιώθω θορυβημένη το θεωρώ κακό σημάδι
-«Οχι, θα δούμε Netflix!», μου είπε θριαμβευτικά. Μετά με κάθισε με μια ελαφριά σπρωξιά στον καναπέ, άνοιξε το λάπτοπ στα πόδια μας και μπήκε στο σάιτ της Netflix, εξηγώντας μου ότι ήρθε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (αυτό με γουρλωμένα μάτια) και στην Ελλάδα και ότι πληρώνοντας 10 ευρώ το μήνα βλέπεις ό,τι σειρά και ταινία γουστάρεις όποτε γουστάρεις σε HD!
-«Δεν υπάρχει πια κανένας λόγος να βγούμε απ΄το σπίτι!», κατέληξε θριαμβευτικά
-«Α τι ωραία», είπα απρόθυμα εγώ προσπαθώντας να μην τον γειώσω και του πέσει η λίμπιντο. Βεβαίως δεν έβλεπα κανένα ίχνος της λίμπιντο που λέγαμε, πράγμα που θεώρησα κακό σημάδι.
-«Ποια σειρά θες να αρχίσουμε;», με ρώτησε ευγενικά, πράγμα που θεώρησα καλό σημάδι.
-«Θες να δούμε ταινία;», αντιπρότεινα εγώ για να μην πέσω στην παγίδα. Η ταινιούλα και μάπα να είναι δύο ώρες κρατάει. Μετά θα κάνουμε σεξ.
-«Οχι ταινία ρε συ… Αφού έρχεσαι πρώτη φορά σπίτι μου να αρχίσουμε μαζί κάποια σειρά και να τη βλέπουμε μαζί.»

Αυτό το «μαζί» που το είπε 2 φορές το θεώρησα καλό σημάδι.  Έχει κολλήσει μαζί μου, σκέφτηκα. Ούτε σειρά δεν μπορεί πια να δει χωρίς εμένα.
-«Οκ, ας δούμε το Dexter που όλο το αποφεύγω γιατί τρομάζω.»
-«Γαμώ! Ούτε εγώ το χω δει γιατί ήμουν μπακούρι και είναι σειρά για δύο», είπε χαμογελαστά και με νόημα. Αυτό το θεώρησα καλό σημάδι. Βέβαια το να θεωρεί κάποιος μια σειρά για σήριαλ κίλερ ζευγαροσειρά δεν είναι και το καλύτερο σημάδι αλλά κομμάτια να γίνει.
Ο Μανώλης σηκώνεται αμέσως, φέρνει μια τεράστια λεκάνη γεμάτη ποπκόρν και γαριδάκια ανάμικτα και στρώνεται δίπλα μου. Μετά απλώνει μια κουβερτούλα στα πόδια μας, βάζει το λάπτοπ από πάνω και κλικάρει το πρώτο επεισόδιο. Ετσι πέρασαν δυόμισι ώρες στη διάρκεια των οποίων είδαμε 3 επεισόδια και φάγαμε όλη τη γαβάθα των ποπκόρν μαζί με 3 λίτρα νερό και μπύρες. Αρχισε να με κόβει κρύος ιδρώτας.

-«Δεν κουράστηκαν τα μάτια σου;», τον ρώτησα διακριτικά όταν είδα ότι ήταν έτοιμος να αρχίσει το 4ο επεισόδιο.
-«Πας καλά; Θα με δεις το πρωί και δεν θα το πιστεύεις. Εχω δει και 16 επεισόδια σερί εμένα που με βλέπεις, με την πρώην μου».
Αυτό παίδες δεν το θεώρησα καλό σημάδι.
-«Μήπως γι’ αυτό είναι πρώην σου;», ρώτησα καθόλου διακριτικά. Δεν μου απάντησε γιατί έβγαζε γρυλισμούς χαράς καθώς έβλεπε τους τίτλους της αρχής να πέφτουν.
Σηκώθηκα, πήρα το μπουφάν μου, τον φίλησα στο κεφάλι και έφυγα. Τις καταδικασμένες περιπτώσεις τις διακρίνω πια εξαρχής. Και αυτό παίδες μου το θεωρώ πολύ καλό σημάδι.



- από το protagon.gr