ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

Η Μπαλατσινού θα ήταν ένα τίποτα χωρίς τον Κωστόπουλο

Οι «ευχές» της Τζένης, ο μάγειρας Πέτρος και τα νούμερα του Λιάγκα

«Αν είναι άντρας σου ο Κωστόπουλος, ούτε για πλάκα δεν του εύχεσαι να κάνει εκπομπή μαγειρικής»
Έξαλλος έγινε ο Γιώργος Λιάγκας με δήλωση της Τζένης Μπαλατσινού για τον πρώην σύζυγό της, Πέτρο Κωστόπουλο!
«Είναι καλός μάγειρας. Εγώ πιστεύω θα έπρεπε να κάνει μια εκπομπή μαγειρικής στην τηλεόραση», είπε η Μπαλατσινού για τον Κωστόπουλο και ο Λιάγκας σχολίασε εκνευρισμένος  προφανώς για να ανεβάσει και τα νούμερα:
«Αν είναι άντρας σου ο Κωστόπουλος, ούτε για πλάκα δεν του εύχεσαι να κάνει εκπομπή μαγειρικής, όταν αυτός που είναι μεγαλύτερη φίρμα από σένα δεν είναι τώρα στην τηλεόραση ενώ εσύ είσαι. Εγώ αν ήμουν Κωστόπουλος ούτε για πλάκα δεν θα ήθελα να το ακούσω από την.. πρώην γυναίκα μου. Ένα ζευγάρι που χωρίζει προφανώς είχε προβλήματα για να χωρίσει. Αυτό το χωρίσαμε και είμαστε μια χαρά δεν τ' ακούω εγώ. Εάν η Μπαλατσινού έχει κάνει μια εκπομπή στην τηλεόραση το οφείλει στον Κωστόπουλο. Θυμάται κανείς την Τζένη στην τηλεόραση πριν τον Κωστόπουλο;».