ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Η συγγνώμη της Έλενας Ακρίτα για το gamato

 «Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κλείνει τα μικρά σάιτ όπου βλέπουμε όλοι μας σχεδόν (μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλου μας) καμιά ταινιούλα το βράδυ. Οι μικρές 'παράνομες' ανάσες μας σταματούν. Γύρω μας όλα λυμένα, φοροδιαφυγή, λίστες Λαγκάρντ, μίζες, πόθεν εσχες, εκατομμύρια - τα πάντα στην εντέλεια. Τι κόβουμε λοιπόν; Την ψυχαγωγία του έλληνα μέσα στην κρίση, την δίωρη απόδραση μας. Το γράφω ανοιχτά, καθαρά και ξάστερα - καθώς άλλο ένα αγαπημένο σάιτ μόλις έκλεισε. Συγγνώμη αλλά αυτό με ξεπερνάει. Τελείως όμως».
Τα παραπάνω έγραφε η Ελενα Ακρίτα στο Facebook για το κλείσιμο της ιστοσελίδας gamato και τη σύλληψη του διαχειριστή της, προκαλώντας πολλές αντιδράσεις. Η Ακρίτα ένιωσε την ανάγκη να απολογηθεί  και να ζητήσει συγγνώμη...  «Ομολογώ πως δεν σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή τους επαγγελματίες που νόμιμα ζουν από αυτή την δουλειά και που άμεσα βλάπτονται. Λάθος μου. Ζητώ συγγνώμη!!!» Ακολουθεί ολόκληρο το απολογητικό κείμενο της Ακρίτα:
"Πηγαίνω πολύ συχνά σινεμά και νοικιάζω DVD από τον Σπύρο στη γειτονιά μου. Από κει κι ύστερα, 'ομολόγησα' δημόσια κάτι που οι περισσότεροι κάνουν ιδιωτικά μεσω sites, torrents κλπ.
Έγραψα κάτι τελείως αυθόρμητα. Κι ας είμαι κι εγώ μέσα στη σούπα: Σε όλη μου την καριέρα δεν έχω εισπράξει ποτέ ούτε μισό ευρώ πνευματικά δικαιώματα απο επαναλήψεις έργων μου.
Στην Ελλάδα του 2015, υπάρχουν άτομα που δεν μπορούν να πληρώσουν το αντίτιμο μιας ταινίας. Και χωρίς την εναλλακτική μιας καλής τηλεόρασης καταφεύγουν εκεί. Κακώς; Κακώς! Το έχω κάνει κι εγώ; Το έχω κάνει κι εγώ!
Η ανάρτηση γράφτηκε - ας πούμε 'εν βρασμώ ψυχής'. Μια μέρα όπου μιλάγαμε για πρώτες κατοικίες που θα βγαίνουν στο σφυρί, για ΦΠΑ σε γηροκομεία κι ιδιωτικά σχολεία, νέο ΕΝΦΙΑ, νέα μέτρα, για συντάξεις-πουρμπουάρ.
Σε αυτό το φορτισμένο κλίμα - σκέφτηκα πως οι προτεραιότητες μας σε αυτή την χώρα ίσως θα έπρεπε να είναι διαφορετικές: Φτάνεις δηλαδή στην δίωξη ενός site, αφού πρώτα έχεις λύσει άλλα θέματα: Δεν έχεις μικρά παιδιά χωρίς σχολείο, ηλικιωμένους χωρίς στέγη, συνταξιούχους χωρίς σύνταξη κι έναν άστεγο σε κάθε δεύτερο παγκάκι.
Ομολογώ πως δεν σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή τους επαγγελματίες που νόμιμα ζουν από αυτή την δουλειά και που άμεσα βλάπτονται. Λάθος μου. Ζητώ συγγνώμη!!!"

Τι απαντάει το gamato
Η ιστοσελίδα διαμοιρασμού αρχείων gamato που έκλεισε πρόσφατα από την αστυνομία απαντά μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook στις κατηγορίες της αστυνομίας σχετικά με τα έσοδά του. Eνας από τους διαχειριστές διαψεύδει τους ισχυρισμούς της αστυνομίας σχετικά με τα τεράστια κέρδη που εμφανίζονται να αποκόμιζαν και κάνει λόγο για στοιχεία που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Αναλυτικά το κείμενο που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του gamato στο Facebook αναφέρει:     
«Έκπληκτος ενημερώνομαι για τις τελευταίες εξελίξεις. Είναι εντυπωσιακό το πώς τοποθετούν τα πράγματα και χάνεται η αλήθεια. Στο τέλος θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε!
Με όσα ακολούθησαν τις τελευταίες ώρες, θα ήθελα να πώ σε εκείνους που τα τοποθετούν όπως θέλουν:
Το Gamato ιδρύθηκε στις 6 Ιουλίου του 2010. Άρχισε να βγάζει χρήματα τον Νοέμβριο του 2014, τα κέρδη μέχρι και σήμερα, δεν έχουν ξεπεράσει τα 25 χιλιάδες ευρώ.
Δεν είχαμε 9.300.000 προβολές/λινκς ή όπως αλλιώς το εννοούν την ημέρα, είχαμε 250.000 προβολές την ημέρα... δεν είμαστε τόρεντ site όπως αναφέρουν κάποιοι... δεν έχουμε καμμιά σχέση με το gamato.info... δεν βγάζουμε 200.000 ημερησίως.
Παρακαλώ αυτούς που τοποθετούν τα πράγματα όπως θέλουν, να μάθουν πρώτα τι είναι το online streaming και τα links, και να μην λένε πράγματα της φαντασίας τους. Γελοιοποιήστε απο μόνοι σας»!