ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Θ. Αυγερινός καταγγέλλει τον Μ. Ψύλο

Aπολύθηκε από το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ανταποκριτής του Πρακτορείου στη Μόσχα

Την απόλυσή του από το ΑΠΕ-ΜΠΕ γνωστοποίησε μέσω twitter ο  ανταποκριτής στη Μόσχα Θανάσης Αυγερινός αφήνοντας σαφείς αιχμές κατά της διοίκησης του Πρακτορείου και υπονοούμενα για κυβερνητικές παρεμβάσεις.
 «Το Αθ. Πρακτ. Ειδήσεων μου επέδωσε προεκλογική καταγγελία σύμβασής μου. Δεν θέλουν ανταποκριτή στη Μόσχα; Ή κάποιους στα ψηλά ενοχλήσαμε;», έγραψε χαρακτηριστικά στο προσωπικό του λογαριασμό ο Θανασης Αυγερινός.
Λίγο προτού του κοινοποιηθεί η απόλυση, ο Θ. Αυγερινός στις 28 Αυγούστου σε επιστολή του προς τον Πρόεδρο και Γενικό Διευθυντή του ΑΠΕ-ΜΠΕ, είχε καταγγείλει φαινόμενα λογοκρισίας στα κείμενά του. Αναλυτικά στην επιστολή του, προς τον Μιχάλη Ψύλο, ανέφερε:..
 «Προς: Πρόεδρο & Γενικό Δ/ντή ΑΠΕ-ΜΠΕ
κ. Μ.Ψύλο
Κοιν. Μέλη ΔΣ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΔΣ ΕΣΗΕΑ


Μόσχα, 28.08.2015

Κύριε Πρόεδρε,
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Όπως γνωρίζετε εργάζομαι στο ΑΠΕ-ΜΠΕ διαρκώς επί σειρά ετών,  ασκώντας έως σήμερα τα καθήκοντά μου με ζήλο και υπευθυνότητα, είχα δε ξεκίνησει τη δημοσιογραφική μου δραστηριότητα στη Ρωσία ως βοηθός του τότε ανταποκριτή στη Μόσχα κ. Δ. Κωνσταντακόπουλου το 1992.
Με έκπληξη και απορία πληροφορήθηκα προσφάτως από τη διεύθυνση του ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η υπηρεσία σας σκέπτεται τη διακοπή της σύμβασής μου από τον Σεπτέμβριο του 2015 και μάλιστα με επίκληση αλληλοδιαψευδόμενων και προσχηματικών αιτιάσεων.
Είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει ανεκτό στο πλαίσιο λειτουργίας του κράτους δικαίου και των εγγυήσεων που απολαμβάνει το δημοσιογραφικό λειτούργημα, αλλά και της στοιχειώδους ανθρώπινης και συνεργατικής σχέσης μου με το Πρακτορείο όλα αυτά τα χρόνια.
Πολύ περισσότερο προκαλεί προβληματισμό το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα, που ποτέ στο παρελθόν και με ουδεμία Διεύθυνση δεν έχω βιώσει, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι για πρώτη φορά σειρά ανταποκρίσεών μου δεν δημοσιεύτηκαν, άλλες αλλοιώθηκαν ουσιωδώς, είτε αποσύρθηκαν από το δελτίο μετά τη δημοσίευσή τους. Δεν θα ήθελα να πιστέψω ότι τα συμβάντα αυτά συνδέονται με πολιτικές επιλογές ή απαιτήσεις της συγκυρίας, εν μέσω μάλιστα προεκλογικής περιόδου.
Κύριε Πρόεδρε,
Παρακαλώ όπως λάβετε όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για τη διακοπή κάθε παράνομης και αντισυναδελφικής συμπεριφοράς της υπηρεσίας, η οποία μπορεί να με πλήξει εργασιακά, βλάπτοντας την προσωπικότητα και τα δικαιώματά μου.
Παρακαλώ επίσης, όπως κοινοποιήσετε στα μέλη του ΔΣ την παρούσα επιστολή μου για τις ενεργειές τους.
Παρακαλείται το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, στο οποίο κοινοποιείται η παρούσα, όπως προχωρήσει στις δικές του ενέργειες.
Με εκτίμηση και με επιφύλαξη παντός δικαιώματός μου,
Θανάσης Τσιόλιας (Αυγερινός)»