ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Μπέρδεμα με «άρθρο» της Νατάσας Καραμανλή για τον καρκίνο

Διευκρινίσεις από τη σύζυγο του πρώην πρωθυπουργού

Ένα άρθρο που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο με τίτλο «Ο καρκίνος μού έδωσε το δικό του μάθημα ζωής» ήταν αρκετό, ώστε να προκαλέσει σύγχυση, οδηγώντας μερίδα ηλεκτρονικών ΜΜΕ στο να το αποδώσουν στη Νατάσα Καραμανλή, σύζυγο του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή. Η ίδια, μετά το θόρυβο που προκλήθηκε, έδωσε διευκρινίσεις για το επίμαχο άρθρο μέσω Facebook.
Γράφει σχετικά η Νατάσα Καραμανλή: «Το άρθρο, το οποίο περιγράφει την προσωπική εμπειρία μιας γυναίκας που καταπολέμησε τη νόσο, υπογράφει συντάκτρια της ιστοσελίδας, με το όνομα Νατάσσα Καραμανλή».
Και συνεχίζει: «Η απλή συνωνυμία της συντάκτριας του άρθρου με εμένα, καθώς και ο τίτλος του.. 
που παραπέμπει στην επιστημονική μου ιδιότητα, οδήγησε στην ταύτιση της υπογράφουσας με εμένα και στη μαζική αναπαραγωγή του άρθρου από άλλα sites αλλά και ιδιώτες».
Καταλήγει δε στην ανάρτησή της η σύζυγος του πρώην πρωθυπουργού: «Το ενδιαφέρον όλων μας για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού είναι δεδομένο. Το ενδιαφέρον κάποιων ανθρώπων για την επιστημονική μου τοποθέτηση είναι συγκινητικό. Όμως αυτή ακριβώς η επιστημονική μου ιδιότητα επιβάλλει να αποφεύγονται ακόμα και οι καλοπροαίρετες παρεξηγήσεις που μου αποδίδουν κείμενα που δεν είναι δικά μου».
- πηγή: Εθνος