ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Πως η Die Welt έλυσε την απορία του Β. Μουλόπουλου...

...σχετικά με την προέλευση του επιθέτου του
 Δείτε τι γράφει στην Αυγή:

Αυτοί οι μούλοι οι Ελληνες
Τα δοκίμασαν όλα. Εκβιασμούς, τελεσίγραφα, εκφοβισμούς. Το βραβείο, όμως, του μιντιακού πανευρωπαϊκού εξευτελισμού ανήκει στην έγκυρη και έγκριτη γερμανική εφημερίδα "Die Welt": "Οι Έλληνες δεν είναι οι πραγματικοί Έλληνες" έγραψε, υποστηρίζοντας ότι οι σημερινοί κάτοικοι της Ελλάδας δεν είναι οι απόγονοι του ελληνικού πολιτισμού, μα ένα συνονθύλευμα Τούρκων, Σλάβων, Βυζαντινών και Αλβανών (μπλιαχ).
Το δημοσίευμα προκάλεσε πλήθος παρεμβάσεων των αναγνωστών, του τύπου: οι αληθινοί αρχαίοι Έλληνες (Δωριείς, Αχαιοί κ.ά.) ήταν ξανθοί, ψηλοί και ρωμαλέοι, ενώ οι σημερινοί Έλληνες είναι σκουρόχρωμοι (μπλιαχ) και κοντοί (διπλό μπλιαχ).
Αν εγώ, τώρα, συμπεράνω ότι η ιδεολογία του ξανθού γένους των Άριων ζει και βασιλεύει και..
την Ευρώπη ξανακυριεύει, θα είμαι ένας αισχρός λαϊκιστής;

ΥΓ.: Το δημοσίευμα της "Die Welt" μού έλυσε την απορία σχετικά με την προέλευση του επιθέτου μου: όντας ανοιχτόχρωμος με γαλάζια μάτια, αλλά κοντοπίθαρος, είμαι διασταύρωση (μούλικο, δηλαδή) των αρχαίων Ελλήνων με τους (μπλιαχ) τουρκο-αλβανο-σλάβους που ζουν σήμερα στην Ελλάδα. Ίσως γι' αυτό λέω όχι σε μια γερμανική Ευρώπη. Φταίει το μολυσμένο αίμα μου.

Βασίλης Μουλόπουλος