ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Ξεκουμπιστείτε!..

Σκίτσο του Τ. Αναστασίου από την Αυγή
Η γιαγιά μου η Ασημίνα ήταν Μικρασιάτισα από πλούσιο σπίτι.
Ηρθανε εδώ πρόσφυγες το '22, με χίλια ζόρια, αφού την αποδεκάτισαν οι Τσέτες την οικογένεια.
Δεν τους φιλοξένησε κανείς, δεν τους βοήθησε κανείς και για να ξαναφτιάξουν τις ζωές τους φτύσανε αίμα.
Οταν τη ρώταγα "πες μου βρε γιαγιά, τι πήρες μαζί σου όταν έφυγες δώδεκα χρονών απ' την Πάνορμο", μου απαντούσε με τρεις λέξεις: "το καπελάκι μου..."
Στη μνήμη τη δικιά της, εγώ δεν..  μπορώ να δω με μίσος και αντιπάθεια τους σύγχρονους πρόσφυγες. Ας τους δούνε ο Πλεύρης κι ο Αδωνις που είναι πιο έξυπνοι άνθρωποι από εμένα.
Χρ. Ξανθάκης (fb)