ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Αγωγή από την πρώην εκπρόσωπο Τάφου για ανάρτηση στο facebook


Tι απαντάει η αρχαιολόγος Δέσποινα Κουτσούμπα

Μετά τον Πάνο Καμμένο που έκανε αγωγή κατά του Α. Πετρουλάκη και του ζητάει 1 εκατ. ευρώ(!) για άρθρο που δεν του άρεσε στο Πρόταγκον, ήρθε η σειρά της Άννας Παναγιωταρέα να  κινηθεί κατά της Δέσποινας Κουτσούμπα επειδή δεν της άρεσε κάτι που έγραψε στον τοίχο της στο Facebook…
Η αγωγή της πρώην εκπροσώπου Τάφου και νυν συμβούλου Σαμαρά, εναντίον του μέλους του ΔΣ του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων και περιφερειακής συμβούλου Αττικής, αφορά συκοφαντική δυσφήμηση δια του... Τύπου και ανοίγει τον δρόμο για λογοκρισία και ποινικοποίηση των αναρτήσεων στα Μέσα Μαζικής-Κοινωνικής Δικτύωσης.
Η ίδια η Δέσποινα Κουτσούμπα σχετικά με την αγωγή Παναγιωταρέα αναφέρει:..
«Η δημοσιογράφος Άννα Παναγιωταρέα προβαίνει σε αγωγή εναντίον μου (που δεν είμαι δημοσιογράφος) κατηγορώντας με για "συκοφαντική δυσφήμηση διά του τύπου" για δημόσιο σχολιασμό μου που ποτέ δεν δημοσιεύτηκε στον τύπο...
Μάλιστα η αγωγή εναντίον μου αναφέρει στην πρώτη σελίδα την ιδιότητά μου ως "επικεφαλής..
του Γραφείου Τύπου της ΑΝΤΑΡΣΥΑ" (δεν έχουμε επικεφαλής, αλλά θα το παρακάμψω), κάτι που μου επιτρέπει να το θεωρήσω και ως πολιτική δίωξη.
Ξεχνά βέβαια να αναφέρει ακόμη ότι έχω και συνδικαλιστική ιδιότητα, όπως ότι το διάστημα στο οποίο αναφέρεται κι εκείνη έχει μια δημόσια ιδιότητα: της διορισμένης επικοινωνιακής συμβούλου του Υπουργείου Πολιτισμού επί κυβέρνησης Σαμαρά!
Τέλος, αντιγράφω κατά λέξη από την αγωγή αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση να αναφέρεται από καθηγήτρια δημοσιογραφίας:
"Το ότι η εναγόμενη, ως ισχυρίζεται η ίδια, ανήκει στο χώρο της Αριστεράς, κι από θέση αρχής και υπεράσπισης της ελευθερίας του τύπου, είναι αντίθετη στις δικαστικές διώξεις δημοσιογράφων και εφημερίδων, καθώς και των νόμων που τις επιτρέπουν, αποδεικνύει την έλλειψη σεβασμού της προς τη Δικαιοσύνη. Διότι η Ελευθερία του Τύπου δεν αποτελεί αυτοσκοπό (...)" (σελ. 7)
Προφανώς όλα αυτά δεν πρόκειται να φοβίσουν ούτε εμένα ούτε κανένα άλλο μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ούτε τους συναδέλφους μου αρχαιολόγους, ούτε στους αγώνες μας ούτε στην ελεύθερη διατύπωση της άποψής μας! Θα το καταλάβει και η κα Παναγιωταρέα αν έρθει στο δικαστήριο στις 7 Μάη να μας συναντήσει...

ΥΓ.1 Το μόνο που με θλίβει είναι ότι τα παραπάνω αναφερόμενα στην αγωγή υπογράφει ο δικηγόρος Θ. Μαντάς, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ. Στη δικιά μου ηθική δεν δικαιολογούνται όλα ως "δουλειά".

ΥΓ.2 Στις 7 Μάη σας περιμένω στην Ευελπίδων! Θα ναι πιο όμορφα να είμαστε πολλοί που συμμεριζόμαστε την ελευθερία του... τύπου!»