ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Ο Αλέξης είναι φίλος μου!

...αλλά μου αρέσει και το μαγκίτικο στοιχείο του Σαμαρά

- Ο Αλέξης είναι φίλος μου. Τον ξέρω από τότε που ήταν προεδρος του 15μελους στο σχολείο. Είχε μιλήσει και σε μένα εκτός από την Αννα Παναγιωταρέα. Κι από τότε έχουμε καλή επαγγελματική σχέση. Μια σχέση επιστοσύνης. Ποτέ δεν μου ζήτησε τίποτε, ουτε να τον προμοτάρω, ουτε να συμμετάσχω σε κανένα πολιτικό παιχνίδι.
- Μου αρέσει το μαγκίτικο στοιχείο του Σαμαρά, στο κομμάτι αυτό o πρωθυπουργός είναι πολύ καλός...
Τα παραπάνω κι άλλα πολλά είπε..
η Ελλη Στάη στο ΟΛΑ ΜΠΙΠ του Θέμου Αναστασιάδη στον ΑΝΤ1 που αναφέρθηκε και στην πρόσφατη πρόταση που της έγινε από το Μεγάλο κανάλι,σχολιάζοντας την επιστροφή των... Τζεντάι (Τρέμη, Ευαγγελάτος κλπ) στο δελτίο του Mega.
Σχετικά με το αν της έγινε πρόταση από το Mega η Στάη απάντησε: «Βεβαίως και μου κάνανε πρόταση από το Mega πιεστικά, πολύ πιεστικά και νομίζω αλλάξανε γνώμη στο τέλος, τσακωθήκανε, μιλάμε για τώρα πριν από δύο μήνες. Δεν ξέρω ακριβώς πού στράβωσε, εγώ ξέρω μόνο ό,τι έχω ακούσει και έχω δει. Μου έκαναν πρόταση πολύ συγκεκριμένη και πολύ επίσημη ήρθανε όλοι σπίτι μου, ο ένας μέτοχος, με το διευθύνοντα σύμβουλο και τον διευθυντή ειδήσεων".

ΥΓ Η Στάη φιλοδοξεί το TheToc να πλησιάσει την (υψηλή) επισκεψιμότητα του σάιτ της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» και προς τούτο (μετά τις πρόσφατες περικοπές) σκοπευει να ενδυναμώσει το σάιτ δρομολογώντας προσλήψεις. Μάλιστα όταν η Δούκισσα Νομικού εξέφρασε τον θαυμασμό της για τις εγκαταστάσεις του TheToc, η Στάη έκανε πρόταση στο νεαρό μοντέλο να παει να δουλέψει στο σάιτ...