ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Αλήθειες και ψέματα για Λιάγκα και Παπαδάκη

Θα αντικαταστήσει τον κυρ Γιώργο όταν αυτός αποσυρθεί ή όχι; - Τι κρύβει το ξέσπασμα του τηλεπαρουσιαστή (ΒΙΝΤΕΟ)

Mάταια η Φαίη Σκορδά προσπαθούσε την Παρασκευή το πρωί να συγκρατήσει τον σύζυγό της Γιώργο Λιάγκα που έξω φρένων απειλούσε κι έβριζε θεούς, δαίμονες και... δημοσιογράφους.
Αιτία του ξεσπάσματος υπήρξε μία ερώτηση που απηύθηνε συνάδελφός του προς τον Γιώργο Παπαδάκη, λέγοντας πώς θα του φαινόταν αν έπαιρνε τη θέση του ο Γιώργος Λιάγκας.
«Δυστυχώς, κάποια παιδάκια ανεγκέφαλα έχουν καταντήσει το επάγγελμά μας σκουπίδι! Ντρέπομαι να λέω ότι είμαι δημοσιογράφος» ωρυόταν στην εκπομπή του φωνάζοντας: «Προκαλώ τη συνάδελφο -αν και δεν κάνω εγώ την ίδια δουλειά με αυτή- να βρει δήλωση που έχω πει εγώ ότι θέλω να..
αντικαταστήσω τον Παπαδάκη. Μιλάμε για αλητεία».
Ο Λιάγκας ανεβάζοντας κι άλλες στροφές συνέχισε εκτός εαυτού: «Έγραψε ένας άλλος μ@λ@κ@ς ότι εγώ πήγα στα στελέχη του ΑΝΤ1 και αυτοπροτάθηκα λέγοντας ότι όταν φύγει ο Παπαδάκης να πάρω τη θέση του. Προκαλώ όλα τα στελέχη του ΑΝΤ1 να πουν αν εγώ έκανα τέτοια κουβέντα εσωτερικά. Έδωσα τόπο στην οργή τότε γιατί αυτός που το έγραψε είναι άθλιος. Προκαλώ και την άθλια κοπελίτσα να βρει τέτοια δήλωσή μου. Δεν ντρέπονται λίγο οι αλήτες;! Άι στο δι@ολο πια!».

Πολλοί βέβαια ήταν αυτοί που παραξενεύτηκαν από αυτό το ξέσπασμα Λιάγκα (αν και το τελευταίο διάστημα ολοένα και ξεφεύγει) καθώς όπως έλεγαν o τηλεπαρουσιαστής συνήθως κάνει πλάκα με αυτά τα θέματα και δεν ασχολείται περαιτέρω. Μάλιστα οι πιο καχύποπτοι έλεγαν ότι πίσω από την έκρηξη του Λιάγκα κάτι κρύβεται και πως δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Μάλιστα συμπλήρωναν τον συλλογισμό τους: «Αλλωστε, που είναι το κακό; Ο κυρ Γιώργος είναι αρκετά μεγάλος για να συνεχίσει να κάνει αυτή την δουλειά κι ο Λιάγκας αρκετά κατάλληλος για να τον αντικαταστήσει επάξια. Εξ άλλου το είπε κι ο ίδιος ο Παπαδάκης: "Μακάρι όταν φύγω να πάρει τη θέση μου όταν φύγω ο Γιώργος Παπαδάκης"...»
Δείτε και το βίντεο: