ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Αγάπη μου, συρρίκνωσα την εκπομπή

Υπ΄ατμόν η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου από το «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» του τηλεοπτικού σταθμού Alpha. Η νεαρή παρουσιάστρια που ήθελε να γίνει Μενεγάκη είναι έτοιμη να αποχωρήσει από την εκπομπή της. Και ίσως να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη καθώς, όπως λέγεται, κάποιος/α θα πρέπει να αντικαταστήσει την έγκυο Eλένη Μενεγάκη οταν με το καλό γεννήσει. Πολλοί ισχυρίζονται ότι η Σπυροπούλου είναι αυτή που θα πάρει τη θέση της Μενεγάκη δεδομένου ότι έχει την εύνοια της διοίκησης του Αlpha, αν και όπως λένε δύσκολα θα το ρισκάρουν να... καταστρέψουν μια επιτυχημένη εκπομπή όπως αυτή της Ελένης...
Το σίγουρο είναι ότι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην εκπομπή που παρουσιάζει η Σπυροπούλου είναι εκρηκτική και το κλίμα που επικρατεί ιδιαίτερα βαρύ, με τους μισούς συντελεστές να έχουν διασκορπιστεί στα τέσσερα σημεία του ορίζοντος και  τα νούμερα της.. τηλεθέασης να έχουν πιάσει πάτο...
Το πρόωρο τέλος της εκπομπής -μία ώρα νωρίτερα από την κανονική διάρκεια- την Κυριακή το μεσημέρι επιβεβαιώνει όλη τη φημολογία  για το αβέβαιο τηλεοπτικό μέλλον όχι μόνο του «Σπίτι μου Σπιτάκι μου», αλλά και της ίδιας της παρουσιάστριας Κωνσταντίνας Σπυροπούλου. Τις φήμες περί σταδιακής «εξαφάνισης» της εκπομπής της Σπυροπούλου επιβεβαιώνει και το γεγονός ότι στο κανάλι της Κάντζας  πήραν την απόφαση να μικρύνουν τη διάρκεια του «Σπίτι μου Σπιτάκι μου». Ετσι ενώ η εκπομπή  μέχρι σήμερα προβαλλόταν έως τις 2 το μεσημέρι, πλέον θα τελειώνει στη 1 ακριβώς ενώ θα ακολουθεί το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του σταθμού.