ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Α, ρε δάσκαλε!..

Τι έμαθε ο Πρετεντέρης από τον Σταύρο Ψυχάρη 
(...) Είμαι κάθετος στο ότι δεν πρέπει να πάμε σε εκλογές πριν βγει η χώρα από την κρίση. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει πρώτα να σταθεροποιηθεί η χώρα, να περάσουμε στην ανάπτυξη και μετά ας βγει πρωθυπουργός ο Τσίπρας, ο Κουβέλης ή όποιος άλλος θέλει. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Προειδοποιώ απλώς για τον κίνδυνο και κανείς δεν θα μπορεί να μου πει πως δεν το είπα. Θα τους βγάλω ξανά με βιντεάκια. Διότι εγώ εδώ θα είμαι εδώ και μετά τις εκλογές».
 Αυτό αναφέρει (μεταξύ άλλων) ο Γιάννης Πρετεντέρης στη συνέντευξή του (από αυτές που δεν δίνει) στο iefimerida. Στην παρατήρηση της δημοσιογράφου ότι το τελευταίο της θυμίζει το αυγουστιάτικο άρθρο του Σταύρου Ψυχάρη με την ατάκα του σε υπουργό "εγώ και σε δυο χρόνια εδώ θα είμαι", ο Πρετεντέρης σπεύδει να διευκρινίσει:..
«Ο Ψυχάρης μου το έχει μάθει. Η διαφορά μας με τους πολιτικούς είναι ότι εμείς θα είμαστε στη δουλειά μας και μετά από αυτούς. Ξέρετε πόσους πρωθυπουργούς 'έχω ζήσει; Καμία δεκαριά. Και εγώ κάνω πάντα την ίδια δουλειά στην ίδια εφημερίδα στο ίδιο κανάλι κάθε Δευτέρα βράδυ και κάθε βράδυ στο δελτίο».
Α, ρε δάσκαλε!