ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Mόνη ή Μάνη;

Η «καραμέλα» Ουρανία Μιχαλολιάκου και οι παρεξηγήσεις

Η Ουρανία Μιχαλολιάκου, κόρη του έγκλειστου αρχηγού της Χρυσής Αυγής, πόσταρε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook μία selfie από τις διακοπές της στη Μάνη.
Η Ουρανία ανέβασε την φωτογραφία και έγραψε «Μάνη μου». Αυτό που ακολούθησε δεν είχε προηγούμενο. Αρχικά οι διαδικτυακοί της «φίλοι» χρυσαυγίτες, την καλημέρισαν και άρχισαν τα κοπλιμέντα -της έλεγαν τι όμορφη που είναι, κάποιος μάλιστα την αποκάλεσε και «καραμέλα».
Επίσης υπήρξαν και μηνύματα στήριξης από φίλους και οπαδούς του ναζιστικού μορφώματος, τα οποία ανέφεραν  «η σκευωρία θα αποκαλυφθεί» κλπ κλπ.
Ενδεικτικά κάποια από τα μηνύματα: «κουκλα θεα», «Καλημέρα κορωνίτσα μου», «KARAMELA», «Χαίρε σιδηρά κυρία!». Δημιουργήθηκε όμως και παρεξήγηση καθώς πολλοί ήταν αυτοί που..  διάβασαν αντί για «Μάνη μου», «Μόνη μου» και έτσι άρχισαν να της λένε ότι δεν είναι μόνη της και πως την στηρίζουν κλπ κλπ. H Oυρανία έσπευσε να διευκρινίσει πως δεν γράφει «Μόνη μου» αλλά «Μάνη μου» - μην έχουμε και καμια παρεξήγηση και τσινίσει κι ο λεγάμενος...
Σούργελα...