ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

O Δημοσιογράφος, το βίντεο και η «προειδοποίηση»...

Όπως φαίνεται, δεν είμαι καλός δημοσιογράφος. Το υποπτευόμουν, τώρα είμαι σίγουρος. Σάββατο μεσημέρι βρέθηκα με δυο-τρεις συναδέλφους από τα χείλη των οποίων έμαθα πως ένας «Δημοσιογράφος» (με Δ κεφαλαίο, όχι σαν κι εμένα), γνωστός και διάσημος, έχει στα χέρια του ένα βίντεο σεξουαλικού περιεχομένου όπου εμφανίζεται και ένας πολιτικός. Όλη η παρέα το γνώριζε ημέρες τώρα, εγώ όχι. Και μάλλον με αντιμετώπισαν και με περίσσεια δόση ειρωνείας για το μέγεθος της άγνοιάς μου.
Η παρέα γνώριζε και λεπτομέρειες για το περιεχόμενο του βίντεο, γνώριζε ποιος είναι ο πολιτικός και γνώριζε ακόμα πως ο Δημοσιογράφος προειδοποιεί ότι θα προβάλλει το βίντεο το επόμενο διάστημα. Προφανώς το κρατάει για να κάνει... διασταύρωση της φοβερής αυτής είδησης, η οποία μου έλεγαν πως αν έβγαινε στον αέρα προεκλογικά, θα αλλαζε και.. 
το εκλογικό αποτέλεσμα σε κάποια περιοχή. Μάλιστα, ένα επιπλέον στοιχείο της απόλυτα χυδαίας αυτής ιστορίας που έμαθα, είναι πως γνώση του περιεχομένου του βίντεο έχουν και εκπρόσωποι της νεοναζιστικής Χρυσής Αυγής, οι οποίοι το επικαλούνται σε δημόσιες εμφανίσεις τους!
- διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου του Γιάννη Παντελάκη στο protagon (εδώ)