ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Ο Κασιδιάρης μηνύει τον Μιχάλη Ιγνατίου

Μήνυση κατά του δημοσιογράφου Μιχάλη Ιγνατίου θα υποβάλει, όπως ανακοίνωσε, ο Ηλίας Κασιδιάρης εξαιτίας των όσων δημοσίευσε κατά της Χρυσής Αυγής.
Σε απάντησή του ο Μ. Ιγνατίου έγραψε τα εξής:
«Ο αξιότιμος κύριος Κασιδιάρης δήλωσε στην εκπομπή “ΜΑΚΕΛΕΙΟ4″ του Στέφανου Χίου τα εξής:
“Πράγματι έχω λάβει ενημέρωση απο τις  αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες ότι πρέπει να έχω το νου μου. Δεν έχω αστυνομική φύλαξη ούτε άδεια οπλοφορίας απλά μου είπανε ότι θα επιτηρούν την οικία μου και το γραφείο ου. Ο κ. Ιγνατίου ασφαλώς θα μηνυθεί για προτροπή σε διάπραξη κακουργήματος και πλημμελήματος. Αμφιβάλω βέβαια αν θα βρούμε ποτέ το δίκιο μας σε αυτή τη χώρα…”
Ο αξιότιμος κύριος Κασιδιάρης με συνέδεσε εμμέσως και με τις δολοφονίες των δύο οπαδών της.. Χ.Α., που έγιναν στο Νέο Ηράκλειο, έξω από τα γραφεία της ναζιστικής οργάνωσης. Βεβαίως δεν είπε λέξη για τις απειλές της Χ.Α. εναντίον μου…
Αυτό που έχω να πω μόνο είναι ότι θα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα δίκη…
Μιχάλης Ιγνατίου»
- από το Ποντίκι