ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Nέες εξυπνάδες Μουρούτη

Mε ανάρτηση της στον προσωπικό της λογαρισμό στο facebook, η Γενική Γραμματέας της ΕΣΗΕΑ Μαριλένα Κατσίμη, απαντάει στα εξυπνακίστικα σχόλια και τις λοιδωρίες του διευθυντή του γραφείου του πρωθυπουργού, Γιώργου Μουρούτη, για τους υποψήφιους ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
«Αγαπητοί φίλοι,
Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον κύριο Μουρούτη που μου δίνει την ευκαιρία να πω δημόσια ότι είμαι πολύ περήφανη που ο Δημήτρης Χριστόπουλος, υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, είναι σύζυγός μου με τον οποίο έχουμε τρία παιδιά.
Για μένα αλλά και για τον κύριο Μουρούτη (ανεξήγητο αυτό…) το ότι είναι άντρας μου είναι η πιο.. σημαντική του ιδιότητα, ωστόσο για κάποιους άλλους, πρώτα-πρώτα για το κόμμα που τον διάλεξε, μάλλον όχι. Αν θέλετε μπορεί να δείτε εδώ αναλυτικά τις άλλες ιδιότητές του https://www.facebook.com/christopoulosdim?fref=ts (καθηγητής πανεπιστημίου, αντ. Διεθνούς Ομοσπονδίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, συγγραφέας)
Όσο για την Αλεξάνδρα Χριστακάκη, στην οποία μάλλον αναφέρεται ο κ. Μουρούτης δεν υπήρξε ποτέ βοηθός μου αλλά πολύτιμη συνεργάτιδα και σύμβουλός μου καθώς έχει διανύσει περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα στο δημοσιογραφικό στίβο.
Το προσωπικό πρόβλημα που φαίνεται να έχει ο κ. Μουρούτης με μένα (εδώ και πολλά χρόνια) δεν μπορεί ωστόσο να με κάνει να αφήσω ασχολίαστο το βδελυρό ύφος της ανάρτησής του για όλο το ψηφοδέλτιο, είτε του αρέσει, είτε όχι.
Θα μου πει κανείς «γιατί εκπλήσσεσαι;».
Όντως, γιατί εκπλήσσομαι;
Μαριλένα Κατσίμη»
Ιδού και οι εξυπνάδες του κ. Μουρούτη:
- syspeirosi