ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Σοκ για Καρχιμάκη

«Είμαι αθώος, δεν έχω να δώσω ένα εκατ. ευρώ ως εγγύηση»

Mε πολύ υψηλή εγγύηση 1 εκατ. ευρώ και απαγόρευση εξόδου από τη χώρα αφέθηκε ελεύθερος μετά από την  απολογία του στον ανακριτή ο πρώην βουλευτής και υπουργός του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλης Καρχιμάκης σε βάρος του οποίου έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για ηθική αυτουργία σε παραβίαση μυστικών της πολιτείας...
 Ο . Καρχιμάκης βρέθηκε κατηγορούμενος μετά από αναφορά υπαλλήλου της ΕΥΠ προς τον διοικητή της υπηρεσίας, σύμφωνα με την οποία ο πρώην υπουργός φέρεται να λάμβανε από υπαλλήλους της ΕΥΠ αντίγραφα των απόρρητων συντασσόμενων κάθε μήνα "αναφορών κατάστασης ασφαλείας - εκτίμησης απειλής", των ημερήσιων δελτίων ενημέρωσης και λοιπών εγγράφων που απευθύνονταν προς τον Πρωθυπουργό και τους.. υπουργούς Εξωτερικών, Δημόσιας Τάξης και Άμυνας.
O ίδιος ο Καρχιμάκης δήλωσε:
«Η κατηγορία δεν αντιστοιχεί στο πρόσωπο μου και στην πάγια δράση και συμπεριφορά μου χάριν και υπέρ του εθνικού και δημοσίου συμφέροντος .
Κυρίως όμως δεν αναλογεί στο υλικό της δικογραφίας .
Ως εκ τούτου είμαι απολύτως βέβαιος οτι η δικαιοσυνη στο πλαίσιο της θεσμικής της λειτουργίας θα απολήξει  στην αναγνώριση της αθωότητας μου.
Ασφαλώς δεν κατεβλήθη η εγγύηση του 1.000.000 ευρω δεδομένου άλλωστε οτι δεν το επιτρέπουν τα ισχνά οικονομικά μου».