ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Εγώ, εγώ, εγώ φιμώνω τον Τύπο με αγωγές!

Η Αυγή χορηγός του ΠαΣοΚ!

Το είπε ο Βενιζέλος στον Πρετεντέρη. Θα κάνει στην ΑΥΓΗ και μία και δύο και τρεις αγωγές, για να πάρει τα λεφτά και να τα δώσει στο ΠΑΣΟΚ, που είναι πιο φτωχό και από τον Άγιο Φραγκίσκο της Ασίζης, τον φτωχούλη του θεού. Ούτε νοσοκομεία, ούτε άσυλα, ούτε ορφανοτροφεία, κατευθείαν στο ΠΑΣΟΚ θα τα δώσει τα λεφτά που θα πάρει από την ΑΥΓΗ ο Βενιζέλος. Θα μπορούσε να τα δώσει και στο «Ίδρυμα για την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψης του Ευάγγελου Βενιζέλου», το οποίο δεν υπάρχει ακόμη, θα μπορούσε ωστόσο να φτιαχτεί στο πιτς φυτίλι. Άμα έχεις την απαραίτητη νομική τεχνογνωσία, ο χρόνος γίνεται χρήμα.
Ο Βενιζέλος θα κάνει αγωγή στην ΑΥΓΗ επειδή έθιξε, λέει, την τιμή και την υπόληψή του. Έγραψε, για παράδειγμα, ότι ήταν ο εμπνευστής του νόμου που φιμώνει τον τύπο με εξοντωτικές αγωγές,..
οπότε πάρτε τρεις ξεγυρισμένες αγωγές, για να μάθετε να λέτε ότι εγώ, εγώ, εγώ, εγώ φιμώνω τον τύπο με αγωγές. Και το νόμο για τις αγωγές και το νόμο περί της ευθύνης των υπουργών και το νόμο για το Mall και το νόμο για την Proton και το νόμο για τα χρέη των ΠΑΕ, ο Βενιζέλος είναι ο Λούκι Λουκ του καθεστώτος, φτιάχνει νόμους πιο γρήγορα κι από τη σκιά του.
- διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Γ. Ανανδρανιστάκη ΕΔΩ