ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Κωστόπουλος: Με κέρασαν και γλυκό στην Αστυνομία αλλά...

...με χάλασαν τα αποτυπώματα και η φωτογραφία αλα Hollywood

Ο Πέτρος Κωστόπουλος δεν πήγε στα δικαστήρια σήμερα, αντίθετα εμφανίστηκε από το πρωί στην εκπομπή του  τη θεματολογία της οποίας μονοπώλησε η «δικαστική του περιπέτεια». Ο πρώην εκδότης της ΙΜΑΚΟ είπε ότι πούλησε όλα τα σπίτια του κι έδωσε ό,τι είχε μαζέψει στα 32 συναπτά έτη εργασίας για να σώσει την ΙΜΑΚΟ. Έδωσε, λέει,  μέχρι και τα λεφτά που είχε μαζέψει για τα παιδιά μου για να σώσει το άλλο του «παιδί», την εταιρεία...
Σε γενικές γραμμές και σε πρώτο πρόσωπο ο Κωστόπουλος στο Πρωινό mou του Mega είπε για τη χθεσινή σύλληψή του:
 - Ένα πλημμέλημα, γιατί για πλημμέλημα πήγα έγινε ένα τεράστιο θέμα και καλά έκανε γιατί ένας.. 
δημόσιος άνθρωπος πρέπει να τις τρώει στο κεφάλι.
- Θέλω να ευχαριστήσω τα παλικάρια εκεί πέρα στην αστυνομία, που ήταν ευγενέστατοι, τυπικοί αλλά ευγενέστατοι, με κεράσαν και γλυκό και ήταν ευγενέστατοι στην όλη διαδικασία.
- Θέλω να ευχαριστήσω τον Αντώνη τον Σρόιτερ, τον Θέμο τον Αναστασιάδη, τον Άκη τον Παυλόπουλο, θέλω να ευχαριστήσω τον Νίκο τον Χατζηνικολάου  και πάρα πολλούς άλλους, αυτούς που εκφράζονται επισήμως και όχι αυτούς που δεν εκφράζονται επισήμως.
- Για πρώτη φορά διέρρευσε τόσο γρήγορα, μου είπαν οι αξιωματικοί μέσα από την αστυνομία, ότι εγώ είμαι εκεί. Δηλαδή έφυγε μπαμ, μπαμ, μπαμ, μπαμ, μπαμ…
- Αφού παίρνω τα χαρτιά, έβαλα δαχτυλικά αποτυπώματα, και μου λένε πάμε κάπου αλλού τώρα – εκεί στεναχωρέθηκα γιατί δεν ήταν καλά – να σας τραβήξουν και μια φωτογραφία από αυτές με τα μέτρα δίπλα. Εγώ τους είπα να μου δώσουν μια για να την έχω, δεν μου την έδωσε, ήταν πολύ αυστηρός, αλλά δεν ήταν από αυτές που ήταν από πίσω γραμμές και αυτό με χάλασε γιατί δεν έκανε Hollywood, ήταν δίπλα οι γραμμές.
Η Imaco που εγώ είχα, ήμουν μέτοχος, συμμέτοχος με άλλους ή μόνος μου, είχε πληρώσει γύρω στα 150 εκατομμύρια υπολογισμένα από το 1995 μέχρι το 2011 στην εφορία, στο ΙΚΑ και στα υπόλοιπα».
- Πούλησα όλα μου τα σπίτια, έδωσα ό,τι είχα και δεν είχα μαζέψει στα 32 συναπτά έτη εργασίας. Έδωσα μέχρι και τα λεφτά που είχα μαζέψει για τα παιδιά μου για να σώσω την ΙΜΑΚΟ.