ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Για ένα χρέος 0,35 του ευρώ

Μου ζητήθηκε φορολογική ενημερότητα. Ο λογιστής μου με πληροφόρησε ότι ήταν αδύνατο να εκδοθεί επειδή είχα οφειλές προς την Εφορία.
«Είναι αδύνατον», απάντησα, «είμαι πάντα συνεπής» (υπάρχουν και τέτοιοι). Εκείνος έψαξε, ξαναέψαξε και πράγματι η οφειλή ευρέθη. Επρόκειτο για τον ΦΑΠ (Φόρος Ακίνητης Περιουσίας), και το ποσό που έπρεπε να καταβάλω ήταν 35 λεπτά.
Πήρα το σχετικό αντίγραφο από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (το χαρτί και το μελάνι κοστίζει περισσότερο) και πλήρωσα την οφειλή μου στο Ταχυδρομείο.
Πρότεινα να στρογγυλοποιήσω στο 0,50 το χρέος μου, να πιάσουν τόπο τα χρήματά μου, αλλά η.. υπάλληλος δεν δέχθηκε.
Σκέφτομαι να τα κάνω δωρεά στο υπουργείο Οικονομικών μήπως και γλιτώσει κάποιος άλλος μέγας φοροφυγάς.
Α.Ν.Γ. / «Ε»