ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Είμαι ένας γκαντέμης βουλευτής

H εξομολόγηση του δημοσιογράφου Γιώργου Βαρεμένου

Αρχίζω με εξομολόγηση: Είμαι ένας γκαντέμης βουλευτής! Ούτε στη συνδιάσκεψη, ούτε στις συνόδους της Κεντρικής Επιτροπής που ακολούθησαν έτυχε να κληρωθώ για να μιλήσω. Εγώ είμαι ικανός να ξεκινήσω για την Πάρνηθα και να πέσει το τελεφερίκ! Οπότε, ουδέν κακό αμιγές καλού. Με τέτοια τύχη, μακριά από τον τζόγο! Και να σκεφτείς ότι, κατά τα άλλα, η κλήρωση στην τελευταία σύνοδο ήταν η αναμενόμενη. Ένας από τη μία άποψη, ένας από την άλλη, οι εκπρόσωποι των συνιστωσών, των Πασοκογενών, και πάει λέγοντας. Μέχρι να..
αυτοδιαλυθούν οι συνιστώσες, οπότε θα δούμε τι θα βγάζει η κλήρωση. Πιθανώς τους εκπροσώπους των τάσεων... Τέλος πάντων!
Ήθελα, λοιπόν, να μεταφέρω στη σύνοδο αυτό που με φορτικότητα μου λένε οι συμπατριώτες μου (αυτοί που δεν έχουν αντικαταστήσει την άμεση επικοινωνία με το facebook, διότι το τελευταίο το γνωρίζουν στην Κ.Ε., οπότε δεν χρειάζεται μεταφορά του μηνύματος). Μου λένε ότι πρέπει να σταματήσει η πολυφωνία στον ΣΥΡΙΖΑ και να κάνω κάτι γι' αυτό (ποιος, εγώ! Με τέτοια τύχη στην κλήρωση…). Ξύνω διακριτικά το κεφάλι μου και υπόσχομαι από μέσα μου ότι θα το μεταφέρω. Δεν συμφωνώ με τους συμπατριώτες μου ότι η πολυφωνία - κακοφωνία είναι η πηγή όλων των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο ΣΥΡΙΖΑ. Εκείνοι, όμως, φαίνεται να είναι απόλυτοι…
- διαβάστε τη συνέχεια εδώ