ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Ελευθεροτυπία: ο Mπ. Πολυχρονιάδης απαντάει στον Αντ. Βασιλόπουλο

Ο «παλιός» της Ελευθεροτυπίας, Μπάμπης Πολυχρονιάδης με email που έστειλε, απαντάει στον «νέο» συντάκτη της επανεκδοθείσας Ελευθεροτυπίας, Αντώνη Βασιλόπουλο, σχετικά με την εκλογή εκπροσώπου στην ΕΣΗΕΑ:
«Κύριε Βασιλόπουλε, 26 χρόνια εργατικός συντάκτης και δεν γνωρίζετε ότι η επίσχεση εργασίας δεν είναι δικαστικό μέτρο?  («σωστό είναι να διεκδικείτε τα δεδουλευμένα και τις αποζημιώσεις με επίσχεση εργασίας… που είναι δικαστικό μέτρο» γράφετε στο κείμενό σας). Η επίσχεση εργασίας είναι μία ΕΞΩΔΙΚΗ δήλωση στην οποία λες –εν ολίγοις- ότι θα πας ξανά για δουλειά όταν σε..
πληρώσουν…  Εγώ μάλιστα ούτε αγωγή δεν έχω καταθέσει μέχρι σήμερα!
Ως εκ τούτου, με την επίσχεση δεν παραιτείσαι από τη δουλειά σου. Και θα πω άλλη μία φορά ότι η σύμβασή μου με την ιδιοκτήτρια εταιρεία της Ελευθεροτυπίας, δηλαδή την ΧΚΤ, είναι ενεργή και λέει «συντάκτης». Και επειδή η επανέκδοση της εφημερίδας μέσω της «Τρίτης Όψης» (που «νοικιάζει» τον τίτλο) έχει χρονικό ορίζοντα 4 με 7 μήνες, γιατί να μην έχω κι εγώ λόγο στις συνελεύσεις, όντας εργαζόμενος και απλήρωτος της «Ε»?
Σε ότι αφορά εκφράσεις όπως «εκ του πονηρού» και «μαϊμουδιές», καλύτερα να μην τις αναφέρετε από τη στιγμή που δε γνωρίζετε ούτε εμένα, όπως άλλωστε παραδέχεστε, ούτε τους αγώνες  που έχω κάνει για το «μαγαζί». 

Μπάμπης Πολυχρονιάδης
26/3/2013»