ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Δαβαράκης: Να πως με έδιωξε φίλος μου ο Σεραφείμ




«…Ο Σεραφείμ Κοτρώτσος με κάλεσε για εσπρεσάκι φρέντο και μου ζήτησε διαζύγιο κοινή συναινέσει και χωρίς πολλές περιπλοκές. Η σχέση μας έτσι κι αλλιώς, κρατάει χρόνια, άλλοτε συστεγαζόμαστε, άλλοτε ζούμε χωριστά, στην ουσία όμως τίποτα δεν αλλάζει. Όταν μεταξύ δύο ανθρώπων υπάρχει «αυτό το κάτι που μένει», δεν επηρεάζεται ούτε γι αστείο από συνεργασίες ή μη συνεργασίες και άλλα πρακτικά πράγματα. Του είπα να μου δώσει μια βδομάδα καιρό να μαζέψω τα πράγματά μου, να πω κι ένα αντίο, αλλά σαν γνήσιος gentleman, μου απάντησε: "και δύο μήνες φίλε Αρη, όχι μόνο μία εβδομάδα". Καταλήξαμε τελικά στο 15νθήμερο…»
Αυτά γράφει μεταξύ άλλων ο Αρης Δαβαράκης στο (τελευταίο) άρθρο του στη δεύτερη σελιδα των Αποκαλύψεων σε μια προσπάθεια να... εξωραίσει την εκπαραθύρωσή του από τον φίλο Σεραφείμ Κοτρώτσο…